23.11.2008

O sansa la o viata mai buna este sa plecam in tari straine

Credeti ca merita?

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna!in primul rand felicitari pt blog,ma bucur sa vad poze de prin zona,chiar dak nu e satul meu:)
referitor la o viata mai buna intr-o tara straina...ce pot sa zic...e o mare schimbare pt orice persoana,e diferit de ce e la noi in tara,dar pana te acomodezi cu alte persoane,cu alte obiceiuri e foarte greu,dar cu timpul treci peste tot.
merita sa iesi in afara tarii chiar si in vacanta!!!
salutari la toti
VASI(esp)

Anonim spunea...

Multumesc frumos pt felicitare, este o placere sa mai avem langa noi pe cineva care ne viziteaza blogul,sunt sigur ca o sa mai intervii cu cate un comentariu pt ca este un mod foarte bun de a comunica, asa ne putem exprima gandurile, trairile, cu atat mai mult ca suntem mai departe de casa. Sincer sa fiu si eu am fost prin tari straine ( e drept doar ca turist), insa nu am avut ocazia sa cunosc mai bine oameni din zona pt ca nu am stat decat 2 saptamani cu drum cu tot, este ceva de vis sa vezi si alte regiuni din lume dar parca ca si acasa nu i nici unde, poate oi fi eu un "pui de patriot" dar totusi parca esti putin singur si nu ai atatia prieteni ca si acasa si pana la urma trebuie sa recunoastem ca cel putin 95 % dintre romanii care sunt dusi "dincolo" o sa se intoarca mai devreme sau mai tarziu. Oricum te mai asteptam pe blogul nostru si poate ne mai faci reclama pe la voi, poate mai sunt si altii din partea locului (Sisesti, Bontaieni, Cetatele, Surdesti) care vor dori sa mai vada ceva imagini din zona si care poate vor dori sa se alature noua cu comentarii. Multumesc si sa aveti grija de voi pe acolo.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.