27.11.2008

Sunteti o persoana romantic(a)?

Cu ce zodie esti compatibil(a) si de ce ?

3 comentarii:

Anonim spunea...

of....da sunt o persoana ffff romantica si nu ma laud cu acest lucru pt uneori nui chiar bine sa fi asa....da oricum la romantism pot sa spun k sunt foarte buna...imi place cand imi iese bine ceea ce fac(cand reusesc sa surprind cu adevarat aceea persoana)ma indragostesc ff repede...la fel de repede pot sa zik si GATA daca ma calca lumea pe coada....dar nu sunt genul de fata care sa...isi schimbe prieteni ca sosetele...si asta zik eu k e un punct forte pt mine...stie ovi ce vb si despre ce...cred k sti,nu?

Anonim spunea...

aaa...si miar placea..."cand o sa fiu malleeeeee"sa fiu organizatoare de nunti si petreceri private,,,,printre alte lucruri...deci cv cereri?

Anonim spunea...

si intrebarea,,,,cu ce zodie esti compatibila/compatibil,,,,nu mi se pare chiar asa...pt ca eu zik k destinul si relatiile ti le construiesti tu....pt daca ar fi sa ne luam dupa toate porcariile am fi toti singuri,,,si daca ne luam dupaastre....unde mai e adrenalina si acel feeling k ce se va intampla maine....daca ne luam dupa ei...toti o sa primeasca bani si o sasi intalneasca dragostea vietii....maine=)))))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.