12.03.2009

Accident in Carbunar 12.03.2009

Un accident grav s-a produs in dimineata zilei de azi, 12 martie 2009, la iesirea din localitatea Carbunar, spre Targu Lapus, la fata locului fiind trimise trei masini ale Ambulantei, precum si echipajul de descarcerare de la ISU Maramures. Accidentul, care s-a produs in jurul orei 10:00, s-a soldat cu 4 victime, printre care si un copil. Din pacate, una dintre victime a decedat la fata locului, imediat ce a fost preluata de ambulanta. O alta victima este pe sectia UPU de la Spitalul Judetean de Urgenta Baia Mare, medicii fac mari eforturi pentru a-i salva viata. Deocamdata nu se cunosc prea multe detalii despre imprejurarile in care s-a produs evenimentul rutier. Din informatiile primite de la autoritati, se stie ca in accident au fost implicate doua autovehicule care au intrat in coliziune. Starea victimelor este grava, potrivit relatarilor martorilor. In prezent, politistii fac verificari la fata locului. Imagini in premiera de la sosirea ranitilor la Spitalul Maramures, numai pe eMaramures.ro.....http://www.emaramures.ro/Video-Maramures/749/VIDEO-Tragedie-1-mort-si-trei-raniti-la-Carbunari

2 comentarii:

Florin Ciocotisan spunea...

in legatura cu site-ul vreau sa iti spun cateva chestii, dar te rog sa le iei ca sfaturi. O sa ma rezum la aspectele negative ale site-ului, fiindca presupun ca nu te intereseaza sa fii laudat doar si in plus lauda excesiva nu prea e productiva :).

1 Culorile. Sa stii ca si in cazul site-urilor web functioneaza principiul: „less is more”. Culoarea rosu merge foarte rar, cateodata la site-urile cu interfata flash. Deci, rosu nu e potrivit deloc pe fundal fiindca iti atrage atentia asupra unui spatiu gol - fundalul, cand atentia utilizatorului ar tb sa fie directionata catre continut. Deci eu te sfatuiesc sa schimbi putin culorile, fundalul tb sa fie ori de o culoare foarte palida ori să fie alb sau negru (! negru se foloseste doar pt site-urile artistice unde sunt multe poze de obicei)

2. Textul. Textul site-ului, ma refer la cel static nu la linkuri, trebuie să fie cu un font sans serif (Arial spre exemplu, dar daca nu iti place, mai sunt si altele), dar nu Times New Roman cum e in cazul site-ului sindresti.nvn.ro. De ce tb sa fie asa fiindca astfel e mult mai lizibil. De asemenea, in niciun caz si subliniez fiindca asta e foarte important, in niciun caz textul nu tb sa fie tot ingrosat (bold), tb sa scrii cu bold eventual doar cuvinetele cheie pe care vrei sa le scoti in fata.

3. Linkurile din interiorul textului, a continutului informativ, tb sa fie intotdeaua albastre sau de o nuanta de albastru, deoarece utilizatorii web si-au creat deja un reflex si se asteapta ca linkurile sa fie astfel colorate. In plus ies si mai usor in evidenta.

4. Aranjarea in pagina - centreaza continutul paginii cum e pe blog. Ar arata mai bine.

In ceea ce priveste continutul, acesta e unul bun, imi place, gasesti informatii care i-ar putea interesa pe sindresteni, insa te-as sfatui daca ai timpul necesar atunci cand postezi un articol, de exemplu o stire sa preiei acea informatie din ziar si sa o redai pe site, nu ajunge doar linkul. E bine sa iti pastrezi utilizatorii cat mai mult pe site, sa gaseasca informatia de care au nevoie mura in gura fara sa fie nevoiti sa intre pe un link. Evident ca la sf art dai si linkul, dar e bine ca inf. esentiale despre un anumint eveniment sa le gaseasca la tine pe site.

Si ca sa il faci mai atractiv ai mai putea sparge textul cu niste poze mici ce au legatura cu subiectul articolului.

Aaa si inca o chestie - butonul "HOME" ar tb scos din interioul meniului "Viziteaza siteul" e foarte important ca utilizatorul sa poate ajunge la prima pagina in cel mai usor mod cu putinta.

In principiu cu cat dai mai putine click-uri pt a ajunge la informatia dorita cu atat mai bine, dar asta stia deja :)

Cam atat am vrut sa iti spun legat de interfata site-ului. Mi-am permis sa iti dau niste sfaturi, nu fiindca ma cred nu stiu ce web master, nici nu sunt, dar chestiile pe care ti le-am zis le-am invatat ori la facultate ori pe propria piele.

M-am cam lungit acum, dar totusi tb sa conchid spunandu-ti ceva - pentru ca un site sa aiba audienta mare si sa fie util continutul e rege, dar fara o interfata buna si atractiva regele e doar un om in pijama.

Anonim spunea...

Pt. Florin Ciocotisan : In primul rand multumesc ca ai scris atat pe site cat si pe blog si sper sa o mai faci in continuare in functie de timpul de care dispui.
Este foarte adevarat ce ai zis ca nu ma intereseaza laudele (am trecut de etapa asta de mult timp) ci vreau sa primesc idei obiective si care sa ma ajute in ceea ce fac pt. ca acest site il fac singur si fata de blog (pe care l-am facut in timp scurt) este destul de greu sa fac absolut totul si intr-un timp scurt pt ca vreau sa fie si atractiv si cu multa informatie asa ca am inceput (daca iti aduci aminte ) cu un templates rudimentar si neatractiv si am ajuns pana la acest templates pe care l-am luat de pe un site free american.
Si acum sa incep cu punctele pe care le-ai trecut pe blog:
1. In privinta culorilor poate ai dreptate (mi-a mai zis cineva ca e prea mult rosu) dar asa l-am luat de pe site si nu l-am mai schimbat si sincer sa ti spun imi place culoarea asta dar pana la urma nu mie trebuie sa mi placa ci utilizatorului.
2. Textul – aici se pare ca este o problema si din punctul de vedere al browserului cu care navigham (eu de exemplu folosesc opera si in opera cand verific site ul inainte de al pune pe server se vede bine, dar daca am verificat site ul cu alte browsere se pare ca cel mai rau se vede cu internet explorer care modifica foarte mult textul si nu apar unele aplicatii) iar dupa opera cel mai bine se vede cu mozilla firefox. Iar in privinta fontului o sa incerc sa folosesc un font acceptabil dar repet, in momentul cand verific in opera imi apare ca se vede bine, probabil ca cei mai multi utilizatori care se uita pe site au internet explorer.
3. Linkurile – aici este o problema intr-adevar , incerc sa pun o culoare si tot negru imi apare cand verific ….
4. Aranjarea in pagina – din pacate template ul e asa cum l-am luat de pe site si am ales acest tip de templates (inainte de asta era celalalt cu 2 coloane) pentru ca are 3 coloane si pot pune mai multa informatie pt ca , cred eu, pe un site trebuie sa pun mai multa informatie ca de ex pe blog .
In privinta continutului ai dreptate cu informatia, care trebuia sa o scriu cat mai detailata iar butonul home nu cred ca ar trebui sa l scot din interiorul meniului “viziteaza site ul” pt ca este chiar un mod de legatura cu prima pagina de pe oricare pagina te afli.
In incheiere tin sa ti multumesc pt sfaturile date si te astept si cu altele pt ca sunt de ajutor (un mod de a afla unele chestii legat de site uri sunt forumurile dar din pacate nu prea am timp sa le studiez) iar o idee venita de la cineva care a invatat la facultate sau din experienta sunt oricand binevenite.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.