18.11.2008

Ne vom multumi cu liceul sau facem facultatea ?

5 comentarii:

Anonim spunea...

poi depinde de financiarul fiecaruia pt ca e foarte greu sa tot depinzi de parinti....parerea mea

Adm spunea...

Este f. adevarat ca e greu sa depinzi de parinti sa faci o facultate dar eu zic ca doar cu liceul terminat perspectivele unui loc de munca bun,usor si frumos scad, si aici mai e o pb.: daca nu faci faculta dupa terminarea liceului e mult mai greu dupa aia (eu o spun din experienta), dupa ce "mai cresti" nu prea mai ai chef de invatat.

Anonim spunea...

Salut Daniel
Imi place cum ai construit blogul,e chiar profesionist as spune!!!!
in ce priveste scoala "Mai bine mai tarziu decat niciodata" nu ?! Prietenii stiu de ce!!!!
Hai pa si ne mai bloguim!

Adm spunea...

mersi mult "anonim" pentru apreciere, am incercat si eu sa fac acest blog, sunt la inceput dar o sa le mai pun la punct mai incolo, iar cu scoala stam bine, mai avem un an de tras cu....milka (prietenii stiu de ce)

Anonim spunea...

Buna seara Sindresti
Din cate am inteles, ea adica MILKA ar pune-o si de-un master asta ,asa de madareala ca la abilitatile ei nu cred si sper sa nu ajunga mai sus,insa niciodata nu stii de unde sare iepurele nu?!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.