17.11.2008

Va multumeste viteza cu care accesati site-urile de internet?

(www.greenit.ro)

5 comentarii:

Adm spunea...

Am vorbit cu baietii de la Green IT saptamana aceasta in legatura cu viteza foarte mica de accesare a netului. Mi-au spus ca trebuie sa puna 2 antene la fabrica de avioane si se va directiona cateva dintre antene pe cele 2 antene de la fabrica astfel ca viteza de navighare ar trebui sa fie mai mare

NIKY spunea...

ovi nu mere

NIKY spunea...

poi,logic ca viteza e prea mica si nu ne multumeste (alti scot un film in 4 min si eu in 12 ore...)dai naibi asta nui viata..

NIKY spunea...

nu

Adm spunea...

in fiecare seara sunt foarte multe probleme cu netul, nu stiu daca numai la mine sau si la altii. oricum suntem mai multi acuma si pe aceeasi antena, asa ca vor pune 2 antene pe fabrica de avioane (asa au promis) saptamana viitoare. Am stabilit cu ei ca mai revin cu un telefon sapt viitoare si mai vedem ce mai zic pt ca nu mi se pare normal sa platesti 40 lei si sa nu poti sa "navighezi" sau sa se incarce un site in juma de ora. Viteza alocata e de 1 MB(am verificat pe site-ul www.vitezamea.ro) dar nu intotdeauna e asa mare, mai ales seara.Pt cei care au tel Romtelecom mai au o sansa de net (viteza pe cablu e mai constanta) iar pt cei care nau Romtelecom o alta varianta e TVK(canalul local)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.