06.01.2009

GHEATA DIN FATA MAGAZINULUI RUS

4 comentarii:

Adm spunea...

Una din problemele noastre, ale celor care mergem cu masina spre si din Baia Mare este gheata din Rus. Ce i de facut?

Anonim spunea...

Ar fi bine daca ar face comentarii pe aceasta tema cat mai multi , poate vine cineva cu o idee buna si cine stie cum "o scoatem" la capat . Oricum este dezastru ce se intampla in fata magazinului Rus, parca nu ai pe unde sa treci

Anonim spunea...

apoi eu ma duc in fiecare dimineata cu autubusul si e un chin pt sofer sa treaca pe acolo.....pe bune ca imi vine rau cum se misca autobusul ala.....

Anonim spunea...

azi am trecut si eu cu masina si parca sa mai topit gheata, sa speram ca se va topi si restul si vom putea sa circulam mai bine. parerea mea este ca de vina sunt cei de la Administratia Drumurilor si nu Primaria pt.ca cei care se ocupa cu dezapezitul trebuie sa arunce si sarea care topeste gheata...sau poate ca acolo, in fata magazinului, este o conducta de apa sparta si in momentul in care apa ingheata se formeaza ceea ce am vazut

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.