02.12.2008

Suntem pe google

11 comentarii:

Adm spunea...

suntem indexati pe goolge (dupa vreo 3 sapt. de incercari), sper sa ne cunoasca lumea din ce in mai mult....si sper sa reusesc sa fac un site al nostru si al comunei D-vita.

Anonim spunea...

Am tot incercat si eu sa-l gasesc pe google, da' nimic pana acum. Bravo! Te felicit!
Cineva

Anonim spunea...

Mersi "Cineva"....pe google dai "sindresti blogspot com", si pana la Craciun sper sa avem si site

Adm spunea...

pt o vizualizare mai buna dati click pe foto din blog (se mareste imaginea de pe google)

Anonim spunea...

faceti ceva cu gheata din rus,e dezastru.

Anonim spunea...

fratilor eu nu pot trece cu masina prin rus ca e un calvar an fata coperativei.pana acuma mi-am rupt toba de esapament de doua ori,oare primaria chiar nu poate sa faca ceva?

Anonim spunea...

sunt din sindresti si trebuie sa trec an fiecare zi cu masina prin rus,dar an centru este plin de gheata de la isvorul de sub cope care exista de atatia ani dar nimeni nu face nimica,nu este de ajns drumul din dumbravita cu denivelari,umbli pe el de perca esti pe mare cu barca,este nenorocit tot drumul de la rabele de tonaj mare care umbla la fabrica care este an constructie.Le-ati nenorocit toate,oare pana cand veti continua?nu mult.

Anonim spunea...

fratilor si eu am "agatat" putin gheata din Rus, sincer nu stiu cum se poate rezolva, eu ma duc cu a intaia, incet si foarte incet, deocamdata, probabil singura varianta e sa ne rugam sa se topeasca gheata

Adm spunea...

SE POT FACE COMENTARII PE ACEST SUBIECT SI LA PRIMUL SUBIECT DIN BLOG

Anonim spunea...

Ovidiu te felicit pt. ideea de a posta Sindrestiul in internet,dar rugamintea mea este sa incerci sa postezi cit mai multe imagini cu satul si imprejurimile lui caci dupa cum spunea cineva o imagine valoreaza mai mult decit o mie de cuvinte.F Tira

Adm spunea...

Mersi F Tira, si eu vreau sa postez cat mai multe imagini din Sindresti si nu numai dar astept putin sa se mai incalzeasca afara sa ma duc pe teren, vreau sa postez cat mai multe fotografii din toata comuna, chiar vreau sa fac cate o pagina pentru fiecare localitate din comuna cu fotografii, este singurul mod de a promova comuna Dumbravita cat mai bine si profit de ocazie sa spun din nou ca astept de la fiecare fotografii din localitatea sa

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Orice parere este binevenita asa ca te invit sa comentezi articolul...NU UITA ca si parerea ta conteaza.